Dag 8978.

Flyttångest och Signalsubstanser.

Jag håller på att packa. Jag har sedan långt före tonåren samlat på serietidningar, sen har där tillkommit några fler prenumerationer med tiden. Det blir en hel del tidningar. Jag har fyllt 4 stora lådor (jag orkar knappt lyfta lådorna) och jag har bara packat lite över hälften av alla tidningar. Sen kommer vi till allt annat mög jag har. 27st hattar, hur packar man dessa på ett bra sätt så de inte havererar?
Det är mindre än en vecka kvar. Det är kanske sista veckan någonsin i denna lägenhet. Det är inte lätt att förlika sig med den tanken.

Köpte en bok igår. Den hemlige kocken. Riktigt kul läsning. Som om jag inte har haft problem med att äta viss mat redan. haha.

Nu fortsätter jag att packa

Tack och förlåt!

Kommentarer
Postat av: Ninja-san

Jag kommer antagligen sakna dig lite... Kanske...

2009-04-23 @ 18:03:05
URL: http://jtelleborn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0