Dag 8984.

Så, nu finns det ingen återvändo.

Jag sitter i bilen på väg mot Ståkkhålm. Den senaste veckan har saker hänt som gör det betydligt svårare att lämna hålan. Men det löser sig.

Jag är en kronisk tidsoptimist.

Klart jag skulle hinna packa ner allt jag äger på min lediga vecka.. icke! Fick ta en dag extra ledigt.
Och det är klart att jag skulle hinna packa mina kläder idag.. Icke! Eller jo det gjorde jag men jag fick inte gjort allt till utsatt tid. Tanken var att lämna Båstad vid 14.30-15.00.. 18.03 lämnade vi.

Hahahaha att man aldrig lär sig heller.

Så då får vi se vart detta äventyret leder mig. Mitt nästa projekt är att få tag på arbete och någonstans att bo. Till dess havererar jag hos Jonas och Annelies lägenhet.

Party on!

Tack och förlåt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0