Dag 8901.

Jag har inte druckit alkohol (mer än vid mat och i sociala sammanhang) sen nyår.
Är det bra eller dålig frågar jag mig.
Jag har inte en jävla aning..
Men faktum är att män (jag väljer att bara fokusera på män, så lägg ner din radikala-feminist-skata) som skapar saker missbrukar och dricker massor. Strindberg-Absinth, warhol-diverse, Hemingway-sprit.. Listan kan göras jättelång. Är människor som skapar självdestruktiva? Måste jag bli själdestruktiv för att kunna skapa? Eller är det bara naturligt självdestruktiva människor som kan skapa?
Jag dricker inte kaffe, jag röker inte, jag (förtillfället) dricker inte, jag har fan inte ens sex längre. ock kreativiteten är på noll.
Måste jag börja förstöra mig fysiskt för att kunna börja skapa igen? måste jag börja dricka massa eller räcker det att bli sådär häligt chamigt full varje helg? Jag är ju faktiskt ledig varannan vecka.. jag skulle kunna supa ner mig totalt i 7dagar.. Undrar om det skulle hjälpa. Behöver världen Marsipangrisar? Behöver marsipangrisarna världen?

En man sa till mig att han funderade på att antingen supa ihjäl sig eller knulla ihjäl sig,
Han skulle försöka knulla ihjäl sig för om han misslyckades så skulle han inte må så dåligt dagen efter.. Det är visdom.

Livet är en lång väntan sen dör man.

Kommentarer
Postat av: robbs

Man får knulla hårt och länge om man ska knulla ihjäl sig, frågan är vad som är värst, träningsvärk och skavsår, eller huvudvärk och bakfylla, hmm...

2009-03-25 @ 19:35:15
Postat av: Anonym

warhol tog väl amfetamin i (o)hälsosamma mängder om jag inte minns fel.



Winston churchill tog kokain och alkohol, hörnpelarna i varje framgångsrik mans kost.

2009-03-25 @ 19:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0