Dag 9064.

Over th egde!


Nu börjar man komma in i vardagen, man börja hitta och jag har börjat få några rutiner.. Och nu är detsnart dax att riva upp allt igen.. Letar ny lägehet allt vad jag kan.. Inte lätt. Skolan börjar den 31 Augusti. Det ska bli väldigt kul. Om jag har lyckats fixa någonstans att bo dvs.. Annars är det inte lika spännande... Jag fick iochförsig ett tält på min flyttfest.. Man borde kunna tälta till oktober iallafall.. Eller så får jag klura ut hur jag ska komma över 23,4 miljoner (gärna skattefritt) så jag kan köpa en fin våning.

Det är ett senare problem, och problem har en tendens att alltid lösa sig.

Tack och förlåt.

Kommentarer
Postat av: Malin#1

Livin' on the edge!

2009-07-18 @ 11:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0