Dag 9075.

För att världen ska kunna bli en jämställd plats att leva på måste några saker ske.

Det första är att all Religion som förklarar och bestämmer hur vi ska leva våra liv, vad vi får och inte får göra och vad vi får och inte får äta måste avskaffas försvinna och förbjudas.

 

Kvinnor och män måste bli jämställda men det förhindrar religion mycket effektivt. Usch för religion. Religioner är bara till för att styra människor, ingen blir lycklig av religion.

 

Kvinnor kommer aldrig kunna bli jämställda män. För att en kvinna till 100 % ska kunna bli helt jämställd måste hon kunna gå på en gata med 25 kg övervikt i dåligt sittande kläder och med en förnekad flint mitt på huvudet och fortfarande känna sig sexig.

 

Det är en fysisk och psykisk omöjlighet för en kvinna.

 

Fysiska och psykiska övergrepp så som våldtäckt måste försvinna (och hur får man bort dom)

Våldtäckt begås i de flesta fall av män (det finns ett fåtal kvinnor som har blivit dömda för våldtäckt, så de finns) män är as. Det finns inget som ursäktar en våltäckt, våldtäcktsmän och pedofiler bör läggas till hälften i syrabad, de ska vara vid liv så pass länge att de ser sin underkropp frätas bort. Hoppas de lider nog.

 

Det är helt sjukt vilket mörkertal det finns, så många stackars flickor/kvinnor (kanske även pojkar/män) som inte anmäler våldtäckten bara för att det var t.ex. en partner eller bekant (de flesta våldtäckter begås av bekanta till offret) eller att hon fått förklarat för sig att det var hennes eget fel.

MÄN ÄR AS!

 

Om jag visste att det skulle hjälpa offren så skulle jag kunna ta på mig att avliva våldtäcktsmän pedofiler och kvinnomisshandlare. Jag skulle kunna jobba med det 07.00 – 16.00 var dag resten av mitt liv om jag bara visste att det hjälpte, om världen blev en bättre plats.

 

Nu är inte världen så charmigt svart/vit som man i ett pubertalt hormonrus lätt tror. Kvinnor är as de också. ( Jag tänkte använda Män/Kvinnor är svin. Men jag gillar grisar. Så det gör jag inte. Det är människor jag inte gillar)

 

Tack och förlåt

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0