Dag 9827.

Det är en bitter dag, som så många dagar före denna.

Anledningen till att denna dagen är en bitter dag, en extraordinärt bitter dag, är som vanligt av ekonomiska orsaker.
Jag har nyss betalat mina räkningar. Pengarna är slut.

Det finns en till anledning som gör mig bitter, jag har sedan många år varit medlem på ett gym här i Båstad, Det har fungerat bra tycker jag, TILLS JAG SKULLE SÄGA UPP MIG!!! Jag står i begrepp att flytta till Ståkkhålm, när det blir det vet jag inte men saken är den att jag inte jobbar fulltid och då har man inte råd att lägga 500 i månaden på ett gymkort. Jag fick inte avsluta mitt medlemskap (för att jag råkde förlänga mitt medlemskap 2007 någon gång) Hennes motivering var att efter som jag inte flyttat än så var det inte någon giltig anledning INAN jag har flyttat (hon la även till att jag inte kunde fuska för att hon höll koll på mig på facebook).. Tack som fan.

Så det jag ska göra nu är att skaffa en T-skirt med texten ANABOLA och gå dit var dag.

Tack och förlåt!

Kommentarer
Postat av: Bippsson

Jag har ju sagt att ett gym som skickar vykort till folk som säger att det va länge sen vi såg dig inte är några bra gym... efter det första kortet hade de iaf blivit av med mig som kund... HÄLSAD VARE SOFFPÄRAN!!! De får jaga ngn annan, d e inte friskt o jaga kunder så, d e som om jag skulle ha koll på folks födelsedagar o skicka vykort med texten: Jag vet att du fyller år 23/9, jag gör en 20 bitars gräddtårta till dig, klar att hämtas 8:00!

2009-03-05 @ 00:16:59
Postat av: Anton

Det kallas för sekten och jag förstår varför....

2009-03-23 @ 17:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0