Dag 9152.

Idag har vi gjort såkallade självporträtt, klurig som jag är så tog jag kort under processen, och nu är det säkert någon skarpsynt smartskalle som analyserar bilderna och konstaterar att jag inte på något vis ser ut just så som jag har målat mig. Till er vill jag hälsa att det går bra att ringa Informationen och klaga så skickar dom ut en deligation (bestående av avhoppare från diverse baltiska brottsorganisationer) som är vana att hanskas med pseudo-konstRecensenter.

Se det som en steg för ster guide till hur man kan förgylla sitt finrum med ett porträtt föreställande en av Sveriges mest Hybris skadade personer (MIG).

Se och njut!






Vill ni njuta en gång till är det bara till att scrolla upp och börja om.

Tack och förlåt.

Kommentarer
Postat av: Pettsson

Men, du ser ju inte ut sådär!

:)

2009-10-15 @ 10:11:39
URL: http://pettsson.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0