Dag 9119.

Jag har en ny lägenhet, jag har börjat på konstskolan jag har börjat skulptera, mmåla kroki och läsa konsthistoria.
Det händer mycket nu. Flytten gick smärtfritt, har dock bara en luftmadrass i lägenheten, lite tomt. Skolan går också bra, många störda individer man har att göra med.

Här kommer lite Skulpturer jag har gjort.

Detta var den första jag gjorde, sen sa dom att vi skulle gjuta av dom i gips.. så då gjorde jag figuren nedan som är lättare att gjuta då den inte har så många skrymslen och vrår..


Tanken var att dom skulle likna varandra.. och det gjorde dom till en början.. sen börja paprikan må dåligt och säcka
ihop. Sen skulle vi göra en "kubistisk fri tolkning" av den paprikan vi gjorde. Hahaha


Tack och Förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0