Dag 9132.

Så är ännu en dag över.
Idag gjorde vi en orginell övning i skolan.. Vi gjorde papper svarta med kol, sen sudda vi ut det som skulle vara ljust i motivet.
Annars idag har jag gjort en marsipangris, Den första sen jag flytta till Ståkkhålm, och jag har gjort Negerbollar. så gott.
och nu det ni väntat på, Bilderna! (ni är väl inte här för den snygga layouten??)
Jag kallar den "Svininfluensan"! Hahaha Jag är nöjd. Passa på att ge någon du tycker om "Svininfluensan".







Tack och förlåt!

Kommentarer
Postat av: ida

ger klapp på huvudet Duktig storebror

2009-09-26 @ 17:32:32
Postat av: Sandra

Fan vad duktig du är! Superfina teckningar- me like!

2009-09-27 @ 16:13:58
URL: http://www.nogg.se/zazzah
Postat av: Nike

Svininfluensan! Så sjukt kul, man blir illamående, har du sålt en enda??? Duktig är du.

2009-10-01 @ 15:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0