Dag 9139.

Idag har vi lärt oss om perspektiv, och för att få perspektiv på perspektiven har vi ritat perspektiv.

 

Först Rita jag denna (paralellperspektiv) för att få grepp på att rita veck, hörn, hål och diverse för att få det att se ut som att det faktiskt har där att göra.

När det var gjort så gjorde jag denna (Centralperspektiv) för att vi skulle göra vårt drömrum.  Då jag ämnar ha en hel drömherrgård när jag blir vuxen, så gjorde jag ett rum, eller en del av ett rum i en del av min blivande herrgård. Tyvärr han jag inte möblera.

(om det ser snett ut så är det pga. att jag är en kass fotograf, Teckningen är ariskt rak!)

Det enda som är kvar nu är att få lite perspektiv på tillvaron.

 

Tack och Förlåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0